Dutch Lions / Y.s.a. Run 2009 12-14 Juni 2009 Dutch Lions / Y.s.a. Run 2009 12-14 juni
Gepost 13 juni 2009 om 13:24
FLC, op Jun 13 2009, 12:36 PM, zei:
webcam`s zijn uit het GTS tijdperk 
Yeb, ik ben daarom ook maar even zelf gaan kijken. Al wist ik van te voren dat er waarschijnlijk weinig activiteit zou zijn vanwegen de ride out. M'n Wesp ligt even op de operatietafel, dus ben ik maar met het koekblik gekomen.
Dan zal ik maar beginnen met al vast een paar fotootjes te plaatsen. Ondanks dat het rustig was stonden er wel een paar mooie exemplaren op het terrein.

Gepost 13 juni 2009 om 15:02
mooie foto`s, mooie scooters en goed van je dat je gegaan bent! Nog wat gezichten bij de namen op het forum kunnen ontdekken? Praat toch makkelijker B
Wat mankeert jouw scooter? Niets ernstigs hoop ik, `t is net weer lekker weer. Nog even en dat ik dan ben ik ook vrij. WEEKEND!!
Wat mankeert jouw scooter? Niets ernstigs hoop ik, `t is net weer lekker weer. Nog even en dat ik dan ben ik ook vrij. WEEKEND!!
Gepost 13 juni 2009 om 15:38
Nee weinig gesproken, meeste waren Engelsen en ik ken verder (nog) niemand persoonlijk van het forum. En mijn scooter was een garantiegevalletje vanwege een scheur in het frontstuurdeksel. En aangezien ik nog een vaste voeding voor m'n navigatie moet aanleggen heb ik aangeboden het zelf maar te vervangen.
Gepost 14 juni 2009 om 01:53
Nog even na de operatie van de Wesp, en ook op de Wesp teruggekeerd. (45 km heen en weer terug, weer 90 km op de teller) Wel een hoop lawaai met de band, maar verder weinig of geen contact en verder ook weinig activiteit. Was er rond 9:00
Nog een fotootje van dan dus, want de rest was wegens minder licht (is slechts een telefoon) fucked off.
Nog een fotootje van dan dus, want de rest was wegens minder licht (is slechts een telefoon) fucked off.

Log in
Registreer
Help 

Multi quote